Tuition

Hello selamat petang!
Hm jap lagi kena pergi tuition. Alaaaa sangat malas! Haaaa nak tahu tak? OMG! OMG! Tak boleh bernafas! Yang pasal budak lelaki gemuk tu kan? Dia satu kelas dengan aku. Time science! Yuksss kenapa dia boleh ambik kelas Science pulak ni. Ergh! Annoying gila tahu tak? Aku tak suka. Aku tak suka. Lepas tu dia boleh buat lawak bodoh pulak tu. Eww bagi aku tak lawak okay *tapi kelakar sebenarnya* Hahahaha. Okay dah diam...
Okay yang pasal classmate aku sorang lagi ni. Nama dia Najmi. Kenal tak? Alah yang comel comel pendek pendek tu. Haha lol :p Tadi dia pakai baju merah sama dengan aku *bangga* Hohoho.Yang si Intan ni tak habis habis cakap yang aku minat dekat Najmi. Eh aku ada CRUSH okay. Sebenarnya Intan ni tak tahu yang aku ada crush sebab aku malas nak bagitahu. Diam diam sudah :p Okay perut dah berbunyi. Nak makan bye! Assalamualaikum.

Dibebel Oleh : Abdul Kadir's Daughter :)